Tort Lilium cu kiwi

Acelasi tort Lilium facut insa cu kiwi de aceasta data, special pentru mama colegei mele de birou. La multi ani Maria!

Acest articol a fost publicat în DULCIURI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Tort Lilium cu kiwi

  1. Nadji spune:

    Un très beau gâteau.
    Bravo pour cette réalisation.

  2. boscodina spune:

    ai nevoie de o musca-n lapte? eu pic oricum🙂

    stii de campania”sfoara-n tara”? no , ca am ridicat-o si la rangul de campanie . esenta: gospodinele din blogosfera isi fac cadouri. Ce , cum , unde si cum gasesti pe blogul meu la categoria „d’ale boscodinelor- sfoara-n tara”. daca iti face placere , te asteptam cu bratele deschise. O zi superba si scuze pentru bruiaj🙂

  3. Bucataria spune:

    Incepand cu data de 1 iunie 2010, Bucataria lui Tavi impreuna cu Angst si Jurnalul National organizeaza concursul culinar “Gateste cu Tavi”.

    Mai multe amanunte pe http://www.all-food.ro/concurs/

    Mi-ar face mare placere sa participi!

    Tavi

Lasă un răspuns

