Topsy Turvy

Inspirandu-ma de la Lissa si dupa ce am si cerut cateva sfaturi de la experta m-am apucat de prestat minunatul tort pentru fetita unor prieteni.

Am respectat reteta intocmai, singura diferenta este ca eu nu mi-am dat seama ca ornamentele trebuiau facute din pasta de lapte praf nu tot din pasta de zahar, dar nu a contat gustul a fost divin, si reactiile invitatilor pe masura.

Acest articol a fost publicat în DULCIURI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Topsy Turvy

  1. MIMI spune:

    Alexa,ce tort frumosssss!Felicitari!

  2. foarte frumos ti-a iesit tortul . Felicitari.

  3. Just me spune:

    PREMII LA MINE PE BLOG

  4. Ruxi spune:

    ei nu pot sa ma mai uit…m-ai imbonavit de ividie….Doamne!! Cat de bine pot sa arate minunatiile astea.Eu daca imi cere fi-miu sa ii fac tort in forma de bucuruza ma tem ca o sa il dezamagesc.sau poate apelez la tine…😀..contra cost😀 Bravo

Lasă un răspuns

