UN VOT PENTRU BRIANA

Site-ul Gustos.ro a initiat un concurs amuzant dedicat mamicilor si copiilor lor talentati, numit “Kuburile Copilariei”, concurs sponsorizat de Knorr. Am adunat cele mai frumoase desene ale Brianei si le-am postat in galeria virtuala de pe Gustos.ro.

In perioada 04 martie – 17 martie 2010 se desfasoara etapa de votare. Pentru a o putea vota pe Briana trebuie sa te loghezi in contul tau de pe Gustos.ro. In functie de cat de mult iti plac desenele din galerie, poti sa oferi pana la 5 stelute (voturi).

Ca sa votati intrati AICI

Multumiri din inima.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la UN VOT PENTRU BRIANA

  1. Just me zice:

    Pe aripi de primavara
    8 Martie lin coboara
    Si in a lui privire
    Va aduce mult noroc si fericire !Cu drag, Just me:)

  2. Ce frumos deseneaza Briana,felicitari!
    Am votat cu mare drag …se poate vota in fiecare zi?

  3. Diana Didona zice:

    Va scriu sa nu patiti si voi la fel.
    Dar ce-si face omul cu mana lui……….Rabdarea mea e pusa la incercare acum, ca trebuit sa-mi sterg blogul si sa-l refac – la aceeasi adresa – pentru ca n-am avut ce face si am vrut sa incerc un nou template; odata instalat, mi-a stricat site-ul. (vezi ce mi-a facut si pe retete123.blogspot.com. de care inca nu m-am ocupat sa-l refac)
    Am salvat continutul, dar e pacat ca am pierdut atatea contacte si trafic, stabilite in mai mult de 1 an.
    Te rog sa te inscrii din nou in randul celor care ma urmaresc. Multumesc.
    Acuma verific listele de favorite.

  4. Iulia zice:

    Mult succes Brianei! Am votat cu cea mai mare placere! Va pup pe amandoua!

Lasă un răspuns

