Visine congelate

Ingrediente:
visine fara samburi
pungi
rabdare multa🙂
Am spalat visinele, le-am rupt coditele apoi le-am scos samburii. Intr-o tava suficient de mare cat sa intre in cutia de la congelator am asezat visinele una langa alte si le-am bagat pentru 12 ore la congelat ( de seara pana dimineata).

Cand le-am scos erau ca niste bilutze, nestrivite si tari la piatra, asa ca le-am bagat in pungi, le-am inscriptionat si din nou la congelator pana la iarna.


Free Signature Generator

Free Signature Generator
Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

Acest articol a fost publicat în DULCEATA SI CONSERVE. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

