Trandafiri din sugus

Ingrediente:

Caramele Sugus

Prietena mea Lucia mi-a dat intr’o zi ideea sa fac trandafiri ornamentali din sugus, asa ca azi am cumparat o punga de sugus si m-am apucat de treaba.

Am taiat caramelele in doua sau in trei bucati depinde cat vrei petala de mare.

Am pus bucatelele in folie de plastic si am intins cu sucitorul de aluat.

Apoi i-am montat petala cu petala ca la trandafirii din pasta de lapte praf.
Au iesit Super frumusei🙂


Free Signature Generator

Free Signature Generator
Glitter Text Generator

Glitter Text Generator

Acest articol a fost publicat în DECORATIUNI. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

